PAGES_mashlima-2.jpg
dr banner

התעמלות והנקה

שרית פאר, יועצת הנקה ואחות מוסמכת


מומלץ להתחיל לעסוק בהתעמלות רק אחרי 6 שבועות מהלידה ואחרי בדיקה שגרתית אצל הרופא.

יש להבדיל בין שני סוגי התעמלות:
אימון סטנדרטי - 2-3 פעמים בשבוע עד 45 דקות אימון, אין צורך בהתארגנות מיוחדת, ממליצה לקנות חזיה טובה שתתמוך בשד ולהניק לפני האימון בכדי להתאמן עם שד ריק יחסית. יכול להיות שינוי בטעם החלב עקב החומצה הלקטית המופרשת מהשריר בזמן אימון, ולכן אם לתינוק החלב לא טעים והוא לא רוצה לינוק יש להכין לו בקבוק שאוב או לתאם את האימון שההנקה תהיה שעה ויותר לאחר האימון וכמובן לשתות הרבה מים.

אימון אינטנסיבי - 4-5 פעמים בשבוע כשעה וחצי אימון, מעבר להמלצות שנכתבו קודם יש צורך להיוועץ עם דיאטנית בכדי לדאוג לאכול מספיק וויטמינים, באימון אינטנסיבי יש חשש לחוסר ביסודות כמו ברזל וסידן ויש להחזירם במזון או דרך תוספי תזונה, חלב האם לעומת זאת שומר על מרכיביו ואין חשש שלתינוק יחסרו וויטמינים.

מחקרים הראו כי התעמלות עוזרת לגוף להשתקם לאחר ההריון והלידה וכי היא תורמת משמעותית למצב הרוח.


לקביעת פגישה עם שרית, חייגי 03.600.7077 או השאירי פרטייך ונחזור אלייך בהקדם
ID-10038343





Share
yellow-ch
coupon banner
logo
קל לשמור קשר עם מיבאלה
mailyoutubefbtwitter
03.6007077